Здравейте!
Изберете една от опциите по-долу, за да се свържете с нас и ще Ви отговорим при първа възможност.
Филтри

Продукти

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси и техите отговори
1. Как мога да направя поръчка?

- Поръчка за продукт можете да направите използвайки системата на онлайн магазина. Чрез нея можете да подберете продукт, по Ваш критерии, да го добавите в “Количката” и да извършите няколко бързи стъпки по финализирането на поръчката. Поръчка можете да направите и чрез email писмо или телефонно обаждане (в работни дни от 09 до 18 часа). На Ваше разположение сме и в нашата Facebook страница.

2. Как мога да се регистрирам на сайта? 
- Регистрация на сайта можете да направите като последвате бутоните “Вход” или “Регистрация”. Регистрираните потребители могат много по-бързо на създават поръчки, да съхраняват адреси за доставка, а също така и да следят историята на своите поръчки. Регистрация можете да направите и по време на създаването на своята поръчка, където ще видите опциите за регистрация или за поръчка “от гост”.

3. Искам да направя поръчка, но не желая да запазвам личните си данни във Вашата система. Как да го направя?
- Въпреки, че
Пен Шоп Груп ЕООД е регистриран администратор на лични данни и гарантира, че няма да използва по никакъв начин Вашите лични данни, ние предоставяме и възможността за поръчка без запазване на каквато и да е информация. След като изберете продуктите, които желаете да поръчате, ще видите два възможни варианта за направа на поръчката - за регистрирани потребители и “поръчка от гост”. Избирайки “поръчка от гост” Вие предоставяте еднократно Вашите данни за доставки и връзка с Вас, без да създавате постоянен профил в нашия онлайн магазин.

4. Твърде сложно ми е да направя поръчка през онлайн магазина. Възможно ли да направя поръчка по друг начин?
- Ние сме на ваше разположение да приемем Вашата поръчка или да Ви консултираме и чрез: email писмо, телефонно обаждане или чрез съобщение на нашата Facebook страница.

5. Как става поръчката на продукт с гравиране?
- Поръчката на продукт с гравиране се осъществява по стандартния начин през онлайн магазина. В продуктовата страница на всеки артикул има опция с въпрос “Желаете ли продукта да се гравира?” с 2 възможни варианта -  “Да” и "Не". Избирайки “Да” Вие заявявате желанието си за допълнителната ни услуга “лазерно гравиране” и към Вашата поръчка ще се добави цената за гравирането. Текста за гравиране ще имате възможност да въведете при финализирането на Вашата поръчка в полето “Текст за гравиране или други забележки към поръчката”.

6. Възможно ли е доставка с друга куриерска компания, освен Спиди и Еконт?
- Стандатно ние доставяме поръчките чрез куриерска фирма Спиди (до точен адрес или офис на Спиди) или чрез куриерска компания Еконт (до офис), при условия за безплатна доставка при поръчка над 29 лв.. При желаение от Ваша страна ние можем да изпратим поръчката и с друга куриерска фирма, като в този случай всички такси по доставката с избрания от Вас куриер са изцяло за сметка на получателя/поръчителя. Таксите за доставка с други куриери, се определят от съответната куриерска компания и обикновено са посочени на техните уеб-страници.

7. Получих продукта от моята поръчка, но не ми харесва, как мога да го върна или заменя?
- Нашата мисия е да сме максимално коректни към всеки наш клиент. Ние уважаваме мнението и желанието на всеки един наш клиент. Ако полученият продукт не отговаря на Вашите очаквания или желаете да го върнете поради друга лична причина, Вие имате право да ни го върнете в срок от 14 дни, считано от датата на получаване. За да може ние да приемем продукта е необходимо той да бъде неразличим от нов (в първоначален търговски вид). Имайте предвид, че в тези случаи, всички такси по връщането на продукта са за Ваша сметка (това не се отнася за дефектни продукти, които се връщат и заменят със същия артикул - в този случай разходите по доставка са за сметка на
Пен Шоп Груп ЕООД).

8. Мога ли да върна вече гравиран продукт?
- Лазерното гравиране върху продукта е необратим процес, които превръща даден артикул в персонално “създаден” продукт. Спецификата на лазерното гравиране не позволява един продукт да бъде върнат към неговия първоначален търговски вид. Поради тази причини връщането или замяната на гравирани продукти не е възможно (съобразно чл. 57, т.3 от ЗЗП) в какъвто и да било срок. Това разбира се не се отнася за дефектни продукти или при нужда от гаранционно обслужване (да, гравирането не нарушава гаранцията на продукта).

9. Имам закупен продукт преди 1 година, но има някаква повреда. Как мога да се възползвам от гаранцията му?
- Продуктите, които предлагаме, са с различен гаранционен срок. Ние като коректен търговец, спазваме всеки един наш ангажимент и най-вече при нужда от гаранционно обслужване. Ако Вашият продукт е получил дефект в гаранционния си период е необходимо да се свържете с нас, за да Ви информираме, какво е необходимо да направите. 
Имайте предвид, че обикновено, гаранцията не се зачита при: изтъркване или падане на покритие, или друго нараняване на корпуса, естественото изхабяване на продукта по време на неговото нормално използване, при нужда от смяна на консуматив.

10. Мой познат има рожден ден след 5 дни искам да закупя от Вас подарък. Ще мога ли да го получа навреме ако поръчам днес?
- Получените поръчки до обяд в работен ден обикновено изпращаме още същия ден. Ако направите поръчка след обяд, то тя ще бъде изпратена на следващия работен ден към Вас. Предвидете и още 1-2 дни за доставка до Вашето населено място. Или обобщено поръчката се доставя до Вас рамките на до 3 работни дни (събота и неделя са неработни дни). Допълнителната услуга гравиране не забавя изпълнението на поръчките. Всички опции за доставка на поръчка можете да прочетете в нашата секция “Доставка”.

11. Намирам се в чужбина и искам да направя подарък на роднина в България. Възможно ли а това?
- Разбира се. Нашите онлайн магазини са достъпни в цял свят (на български език) и предоставят възможност за редица електронни плащания. По този начин можете да направите и заплатите поръчка от чужбина, като посочите за получател, лице, което Вие пожелаете. Ние ще подготвим поръчката и ще я доставим до посочения от Вас получател. Тъй като почти всички поръчки от този вид са предназначени за подарък, ние можем изпратим документ (разпечатка на поръчката), който да не съдържа никаква информация за цени. По този начин получателят ще види само поръчителя и търговеца, който доставя поръчката.
Възможно, по желание на клиента, да доставим пратка в предварително определен ден (различен от неделя и национални празници). Ако Вие направите поръчка за доставка на друго лице и желаете да се достави на точно определен ден, можете да се свържете с нас след поръчка и ние ще организираме доставката в точния ден (без неделя и национални празници). 

12. Много от предлаганите от Вас продукти могат да бъдат намерени и като реплики в различни сайтове. Вашите продукти оригинални ли са?
- Всички предлагани от нас продукти, във всички наши онлайн магазини, са единствено и само автентични и оригинални продукти. За всяка марка работим директно с вносител, дистрибутор или производител. Всички продукти са изцяло нови и са придружени от пълна окомплектовка - оригинална опаковка/кутия, сертификат и гаранционна карта (предоставени от съответния производител). Като отговорен търговец, опериращ на българския пазар повече от 5 години, за нас не представлява интерес да предложим неоригинален продукт, поставяйки по този начин под въпрос нашата безупречна репутация.

13. Много от онлайн магазините предлагат като вариант на плащане само “наложен платеж”, а аз искам да използвам моята кредитна карта за да ползвам cashback. Възможно ли е това?
- Разбира се, ние се стараем да дадем възможно най-много опции за плащане на нашите клиенти, за да могат да изберат най-удобният за тях начин. Предлагаме много на брой начини на плащане, като освен “наложен платеж”, на разположение са и: плащане с банкова карта, банков превод, плащане чрез epay.bg, плащане с PayPal.com, плащане с Транскарт, плащане на каса на Easypay. При получаване на поръчка в нашия офис/шоурум можете заплатите в брой или с банкова карта на ПОС терминал. Информация за възможните начини на плащане можете да откриете и в секцията “Начини на плащане” публикувана на нашия сайт.

14. Искаме да закупим по-голямо количество от предлаган от Вас продукт. Можем да ли получим данъчна фактура? Можем ли да получим отстъпка?
- Ние винаги се стремим да отговорим на желанието и търсенето на всеки един клиент. На разположение сме да обсъдим конкурентна и мотивираща отстъпка при покупка “на едро”. Не се колебайте да поискате нашата оферта за търсен от Вас продукт и количество. За голяма част от продуктите можем да предложим и пълна гама фирмено персонализиране и брандиране (тиражно гравиране, сито печат, тампонен печат, трансеферен печат, преге печат и други).
- Цените в онлайн магазина ни са в български лева с включено ДДС и при желание от страна на клиента може да бъде издадена данъчна фактура. 

Нашите интернет магазини:


                          


Върни До Горе